47,0mm støbejerns cylinder med Ø10 krydspind til PGO og Minarelli scootere – slidstærk 70ccm cylinder lavet i højeste kvalitet!
Optimer din PGO, Yamaha, Aprillia, CPI eller anden Minarelli scooter* med denne 70ccm 47,0mm Ø10 støbejerns cylinder. Den er fremstillet af materialer i højeste kvalitet, lavet med den flotteste finish og er designet til at give bedre ydeevne, bundtræk og holdbarhed i hverdagen.
Cylinderen leveres med følgende
- Sodsæt / pakningssæt med toppakning, bundpakning og udstødningspakning.
- 47,0mm stempel med to stempelringe, Ø10 krydspind og to låseringe.
Denne 47,0mm cylinder er et godt valg til dig, der ønsker at optimere din standard scooter. Fordi den giver en mærkbar forbedring af scooterens ydeevne med bundtræk, trækkraft, men dog ikke mere end at den originale krumtap stadig kan anvendes. Cylinderen er fremstillet i støbejern, hvilket giver den en højere holdbarhed. Dette gør den perfekt til både hverdags kørsel og lidt sjov.
For at giver cylinderen den bedste start, så den er klar på at kunne yde maksimalt og sikre den bedste holdbarhed over længere tid, anbefaler vi, at cylinderen tilkøres korrekt. Tilkørsel bør foregå over cirka 300 km, hvor du kører med halv gas og tilføjer ekstra olie til benzinen.
Vil du kører mange kilometer med denne 47,0mm cylinder, sikre den bedste ydeevne og holdbarhed, anbefaler vi, at cylinderen indstilles, ind dyses og tilkøres korrekt. Tilkørsel bør foregå over cirka 300 km, hvor du kører med halv gas og tilføjer ekstra olie til benzinen. Det anbefales også at cylinderen kører med BP9HS tændrør, at der altid vælges et nyt nåleleje og dysen skal tilpasses, den opsætning scooteren ellers har.
Passer cylinderen til min scooter?
Denne 47,0mm Ø10 støbejerns cylinder er kompatibel med mange scooter-modeller. Den passer til scootere med Minarelli motor fx PGO, Yamaha, CPI, Aprilia mf.* Men du skal være opmærksom på, at hvis du har en Mineralli scooter, der er efter 2003 og derfor født med en Euro2 motor (gælder IKKE PGO), vil ikke alle cylindere passe ned i Euro2 motorblokken. På grund af begrænsninger i selve motorblokken. Monteres cylinderen på en scooter med Euro2 motorblok, vil den originale udstødning ikke længere kunne anvendes.